Koulutukset

Kevään tapahtumia ja koulutuksia Pohjanmaan piirin alueella on suunniteltu jäsenistöltä tulleiden toiveiden pohjalta. Seuraavassa listaus sovituista koulutuksista ja tapahtumista:

• La 7.3 Kyyjärvellä (naapuripiirin alueella) sorsien keinopesien/pesintätuubien kouluttajakoulutus. Aamupäivän aikana koulutetaan henkilöitä, jotka rekrytoidaan kouluttamaan piireissään pesätuubien tekijöitä. Pesätuubeja asennetaan mm. kosteikkojen ja sorsavesistöjen rannoille. Jos kiinnostuneita kouluttautumiseen on, ilmoittautumiset nopeasti toiminnanjohtajalle. Piiri maksaa bensa-, ruokailu- ym kouluttautumiskulut.
  • Sorsien keinopesien rakentamista maaliskuun aikana  Peräseinäjoen Juupajärven rannalla. Kutsu piirin kotisivuilla viikolla 11

• Ilma-asesääntötuomarikoulutus Kurikan Monnarilla la 14.3. Lisät. toiminnanjohtajalta.
  • Suomen Metsästäjäliiton Pohjanmaan piirin vuosikokous on la 4.4.2020 klo 12 alkaen Laihian Ylipään ns talolla. Kokousmateriaali maaliskuun alussa.
  • Pienpetojahtikoulutusta (aiheina pyyntiloukun asennus, houkuttelupyynnin 10 tärkeintä ohjetta, houkuttelupillin teko ym) Jurvassa huhtikuun aikana. Tarkempi kutsu myöhemmin

• Suomen Metsästäjäliiton SM Ilma-asemestaruudet ratkotaan Kurikan Monnarilla viikon 16 lopulla
  • ABC-haulikkokurssi pidetään Peräseinäjoen ampumaradalla pe 24.4 alkaen klo 17. Ennakkoilmoittautuminen!

• UUDEN Metsästäjäliiton Jäsenrekisterin käyttökoulutus pidetään ke 6.5 alkaen klo 17 Seinäjoen Framilla D-rakennuksen alakerrassa. Jäsenseurojen jäsenrekisterivastaavia toivotaan paikalle runsaasti! Kutsu piirin kotisivuilla!! Ennakkoilmoittautuminen!

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Veli Kujala
piirin toiminnanjohtaja