Tulevat tapahtumat

Pohjanmaan piirin ilmoitukset:

Suomen Metsästäjäliiton Pohjanmaan piiri ry järjestää pe 16.11.2018 kahvitilaisuuden vuonna 2018 kilpailuissa kilpailleille. Tilaisuudessa jaetaan myös muistamisia mm. Metsästäjäliiton mestaruuskisoissa menestyneille.

Kahvittelupaikkana on Ylistaron Kainaston ns talo (osoite Ylistarontie 520, 61410 Seinäjoki).

Kahvitarjoilu alkaa klo 17.45. Kisa-asioihin ja muistamisten jakamiseen siirrymme klo 18.00.

Jakakaa tietoa kisailijoille ja muille asiasta kiinnostuneille!

Ennakkoilmoittautuminen tekstarina mieluusti viim. ke 14.11 numeroon 0400-515406.

Yt. SML Pohjanmaan piiri/kilpailutoimikunta

***************************************************************************************************************************
Tervehdys!

Talven selkä taittuu pian ja ampumaratakausi käynnistyy. Teille, jotka ette lataa itse patruunoita, tarjoamme laadukasta Sako Rangea (308Win) nyt kilpailukykyiseen laatikkotarjoushintaan (175 €/200 kpl). Haulikon ratapatruunoita löytyy Saga merkkisenä 24g skeet 9 ja trap 7,5 versiot, sekä 28g sporting. 24 grammaiset maksavat 49,90 €/250 kpl ja 28g 59,90 €/250kpl.

Yhteys Eräkonttiin, skannatut henkilöpaperit ja aseen hallussapitolupa toimitettava ostoa tehtäessä.

Koulutusasioita tiedoksi ja eteenpäin infottavaksi:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Houkuttelumetsästyskoulutus käynnissä Alajärvellä. Kouluttaja Veli-Matti Pekkarinen opettaa pillittämistä

Patruunoiden jälleenlatauskoulutusta Kurikassa 21.3.2018

Piirin Vuosikokous Kuortaneella