Kilpailukalenteri

Kilpailukalentereita tullaan jatkossa päivittämään Metsästäjäliiton kilpailusivustolle.

Kesän 2018 Kilpailukalenteri Pohjanmaa

Kesän 2018 Kisa-almanakka

Talven 2018 Kisa-almanakka

Talven 2018 Kisainfo

* * *  K I L P A I L U K U T S U T  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tervehdys kilpailijoille! Kisatietoa seuraavassa:

Ruohonleikkuu-CUP 2018 Sotkan ampumarata Kauhajoki
Yhteistulos metsästyshaulikko, compac, metsästystrap. Kahden osakilpailun tulos lasketaan yhteen. Myös osakilpailujen paras lajikohtainen palkitaan.
Kilpailumaksu 20€ / osakilpailu. Kilpailu ammutaan SML:n säännöin tasoituskiekoin. Tasatulokset ratkaistaan 12.6. kilpailussa.
Kilpailupäivät:
TI 15.5. klo 18:00 alkaen
TI 29.5. klo 18:00 alkaen
TI 12.6. klo 18:00 alkaen

Pääpalkintona Hitachi 2-tahti lehtipuhallin ovh,- 254€
Jalmari laatikkorauta arvotaan osallistujien kesken.
Tiedustelut Jarmo Itäluoma 050 3087261"

***************************************************************************

VUODEN 2018 METSÄSTYSAMMUNTA-KISOISSA HUOMIOITAVAA

Metsästysammuntojen palkintokäytäntö: Koskee kaikkia lajeja: haulikko-, trap-, hirvi sekä luodikkoammuntaa. SM-katsastusten järjestäjä ei hanki kilpailukohtaisia palkintoja, vaan tilittää SML:n Pohjanmaan Piirin tilille, Nordea Alavus FI9811963000102307 merkillä "PALKINTOMAKSU" 3 euroa/suoritus 1 viikon kuluessa kisojen jälkeen. Kertyneellä potilla hankitaan palkinnot, jotka jaetaan pm-kilpailujen yhteydessä katsastusvalintasääntöjen mukaan parhaiten menestyneille. Tämä palkintomenettely koskee myös muita kuin Pohjanmaan piiriin kuuluvia ampujia.

SM-kilpailujen joukkueenjohtajat: Hirvenjuoksut Antti Hakola ja ammunnat Markku Rintala. Kiväärilajien lajijohtaja Pekka Karhunen, trapin lajijohtaja Harri Lehtimäki ja haulikon lajijohtaja Erkki Ritoniemi.Piiri ilmoittaa SM-kilpailuihin. Valitut maksavat itse osanottomaksunsa. Maksu on hoidettava piirin tilille: Nordea Alavus FI9811963000102307 katsastuksissa ilmoitettuun eräpäivään mennessä. Osanottomaksut: Juoksut ja kiväärilajit nuoret 5 e, muut 12 e. Haulikkolajit nuoret 7 e, muut 15 e.

Kaikkien kilpailujen tulokset sähköisessä tiedostomuodossa: veli.kujala@alavus.fi sekä alueen lehtiin.
kiväärilajien tulokset: pekka.karhunen@metsastajaliitto.fi
haulikko: erkki.ritoniemi@vlsi.fi