Kilpailukalenteri

Kilpailukalentereita tullaan jatkossa päivittämään Metsästäjäliiton kilpailusivustolle. Piirin kisatuloksiin pääsee tästä

Kesän 2018 Kilpailukalenteri Pohjanmaa

Kesän 2018 Kisa-almanakka

Talven 2018 Kisa-almanakka

Talven 2018 Kisainfo

* * *  K I L P A I L U K U T S U T  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Asia 1: Tiedoksi Suomen Metsästäjäliiton SM-kisoihin ilmoittautuville:
Kisoihin ilmoittautuvien pitää ilmoittaa myös Suomen Metsästäjäliiton jäsennumeronsa ilmoittautumisen yhteydessä. Jäsennumero löytyy mm. Jahti-lehden osoitetiedoista tai Metsästäjäliiton muovisesta jäsenkortista. Jäsenkortin voi esim. näyttää ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Asia 2: Länsipuolen ms järjestämissä Hirvenjuoksun TV-kilpailuissa jaettiin muistamiset v. 2017 Hirvenhiihdon ja Hirvnjuoksun SM- kilpailuissa menestyneille.

Peränteen Metsästys- ja ampumaseuran järjestämissä Metsästysammunnan Piirinmestaruuskilpailuissa su 1.7 jaetaan muistamiset v. 2017 Metsästysammunnan SM-kilpailuissa menestyneille.

V. 2017 SM-Ilma-asekisojen osalta menestyneille jaetaan muistamiset viimeistään ilma-asekisojen yhteydessä.

Kisaterveisin Veli Kujala, toiminnanjohtaja SML Pohjanmaan piiri ry

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ylistaro järjestää haulikkolajien katsastuskilpailut sunnuntaina 15.7. klo 10:00 alkaen Ylistaron Järvirannan radoilla. Huom: SM-kisoihin ilmoittautumiset on kuitenkin tehtävä viimeistään pm-kisoissa Ähtärissä. Ja huom: metsästäjäliiton jäsennumero on tiedettävä ilmoittautumisen yhtyedessä.
Kutsu SAL AM Kilpailuun Liikkuva maali 50m, nj + sj 24.7.2018 Jurvaan
Kutsu Hirvenjuoksun aluemestaruuskisoihin 28.7.2018 Alastaron Virttaalle
Kutsu Hirvenjuoksun SM-kisoihin (esikisa 8.7.2018) 3-5.8.2018 Vesannolle

***************************************************************************

VUODEN 2018 METSÄSTYSAMMUNTA-KISOISSA HUOMIOITAVAA

Metsästysammuntojen palkintokäytäntö: Koskee kaikkia lajeja: haulikko-, trap-, hirvi sekä luodikkoammuntaa. SM-katsastusten järjestäjä ei hanki kilpailukohtaisia palkintoja, vaan tilittää SML:n Pohjanmaan Piirin tilille, Nordea Alavus FI9811963000102307 merkillä "PALKINTOMAKSU" 3 euroa/suoritus 1 viikon kuluessa kisojen jälkeen. Kertyneellä potilla hankitaan palkinnot, jotka jaetaan pm-kilpailujen yhteydessä katsastusvalintasääntöjen mukaan parhaiten menestyneille. Tämä palkintomenettely koskee myös muita kuin Pohjanmaan piiriin kuuluvia ampujia.

SM-kilpailujen joukkueenjohtajat: Hirvenjuoksut Antti Hakola ja ammunnat Markku Rintala. Kiväärilajien lajijohtaja Pekka Karhunen, trapin lajijohtaja Harri Lehtimäki ja haulikon lajijohtaja Erkki Ritoniemi.Piiri ilmoittaa SM-kilpailuihin. Valitut maksavat itse osanottomaksunsa. Maksu on hoidettava piirin tilille: Nordea Alavus FI9811963000102307 katsastuksissa ilmoitettuun eräpäivään mennessä. Osanottomaksut: Juoksut ja kiväärilajit nuoret 5 e, muut 12 e. Haulikkolajit nuoret 7 e, muut 15 e.

Kaikkien kilpailujen tulokset sähköisessä tiedostomuodossa: veli.kujala@alavus.fi sekä alueen lehtiin.
kiväärilajien tulokset: pekka.karhunen@metsastajaliitto.fi
haulikko: erkki.ritoniemi@vlsi.fi