Kilpailukalenteri

Kilpailukalentereita tullaan jatkossa päivittämään Metsästäjäliiton kilpailusivustolle. Piirin kisatuloksiin pääsee tästä

Talven 2019 Kilpailukalenteri Pohjanmaa suppea

Talven 2019 Kilpailukalenteri Pohjanmaa laaja

Talven 2019 Kisa-almanakka

Talven 2019 Kisainfo

* * *   K I L P A I L U K U T S U T   2 0 1 9  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hirvenhiihdot Skatilassa 26.1.2019. Ilmoittautuminen urheilukentällä klo 10.00 – 11.00. Osoite Veikkaalantie 830, 66520 VEIKKAALA.

Myös hiihtelysarja ilman aikaa (ase kannetaan mukana).

Tervetuloa!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kutsu Hirvenhiihdon SM-Esikisoihin 23.2.2019 Ilomantsiin

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * *

VUODEN 2018 METSÄSTYSAMMUNTA-KISOISSA HUOMIOITAVAA

Metsästysammuntojen palkintokäytäntö: Koskee kaikkia lajeja: haulikko-, trap-, hirvi sekä luodikkoammuntaa. SM-katsastusten järjestäjä ei hanki kilpailukohtaisia palkintoja, vaan tilittää SML:n Pohjanmaan Piirin tilille, Nordea Alavus FI9811963000102307 merkillä "PALKINTOMAKSU" 3 euroa/suoritus 1 viikon kuluessa kisojen jälkeen. Kertyneellä potilla hankitaan palkinnot, jotka jaetaan pm-kilpailujen yhteydessä katsastusvalintasääntöjen mukaan parhaiten menestyneille. Tämä palkintomenettely koskee myös muita kuin Pohjanmaan piiriin kuuluvia ampujia.

SM-kilpailujen joukkueenjohtajat: Hirvenjuoksut Antti Hakola ja ammunnat Markku Rintala. Kiväärilajien lajijohtaja Pekka Karhunen, trapin lajijohtaja Harri Lehtimäki ja haulikon lajijohtaja Erkki Ritoniemi.Piiri ilmoittaa SM-kilpailuihin. Valitut maksavat itse osanottomaksunsa. Maksu on hoidettava piirin tilille: Nordea Alavus FI9811963000102307 katsastuksissa ilmoitettuun eräpäivään mennessä. Osanottomaksut: Juoksut ja kiväärilajit nuoret 5 e, muut 12 e. Haulikkolajit nuoret 7 e, muut 15 e.

Kaikkien kilpailujen tulokset sähköisessä tiedostomuodossa: veli.kujala@alavus.fi sekä alueen lehtiin.
kiväärilajien tulokset: pekka.karhunen@metsastajaliitto.fi
haulikko: erkki.ritoniemi@vlsi.fi