Nuorille riista ja monimuotoisuuspelto projekti yhdessä Malmgård Riistasiemenen kanssa

17.05.2022 20:12
riistapelto
Ilmoittaudu mukaan Metsästäjäliiton ja Malmgård Riistasiemen yhteiseen hankkeeseen, jossa lisätään nuorten metsästäjien tietoa ja käytännön kokemusta riistapeltojen viljelystä, sekä luonnon monimuotoisuudesta!
Hei 13-20 vuotias nuori!
Kiinnostaako sinua riista- tai monimuotoisuuspeltojen viljely?
Hankkeeseen mukaan valituille nuorille jaetaan heidän toiveiden mukaisesti riista-, pölyttäjä- tai maisemapellon siemeniä, sekä tietenkin tiedon jyväsiä ammattilaisten toimesta. Hankkeeseen hyväksytyille järjestetään myös tapahtumia pitkin kasvukautta, sekä yhteinen sorsajahti syksyllä. Hanke toteutetaan kesällä 2022.
Jätä avoin hakemus 24.5. mennessä joko videolla tai kirjallisella hakemuksella, jossa kerro miksi haluat mukaan hankkeeseen. Voit hakea mukaan myös kaverin tai pienen porukan kanssa.
Videohakemukset (max 1 min) WhatsAppilla numeroon 050 468 8917 ja kirjallinen hakemus elina.makelaatmetsastajaliitto.fi.
Kerro hakemuksessa:
* minkälaisesta siemenseoksesta (riista-, pölyttäjä- tai maisemapelto) olet kiinnostunut
* onko sinulla tai tuttavallasi sopivaa pelto- tai joutomaa-aluetta käytettäväksi siementen kylvöön?
* kerro myös mitä ajattelet luonnon monimuotoisuudesta
riistapeltoprojekti