Vesilintulaskenta koulutuksia Tammikuun lopulla.

20.01.2021 18:03
sorsat
Suomen riistakeskus järjestää kaksi koulutusta veslintulaskennoista tammikuun lopulla . Koulutukset ovat suunnattuja metsästäjille, lintuharrastajille ja muille kiinnostuneille pääasiassa Uudenmaan, Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Rannikko-Pohjanmaan alueilla. Suomeksi: Tiistaina 26.1.2021 kello 18.00 ja Ruotsiksi: Torstaina 28.1.2021 kello 18.00,

Suomen riistakeskus järjestää kaksi koulutusta veslintulaskennoista viikolla 4. Koulutukset ovat suunnattuja metsästäjille, lintuharrastajille ja muille kiinnostuneille pääasiassa Uudenmaan, Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Rannikko-Pohjanmaan alueilla. Ensimmäinen tilaisuus pidetään suomeksi ja toinen ruotsiksi.

Koulutuksissa tutustutaan vesilintulaskennoista kerättävään tietoon, laskentapisteiden perustamiseen sekä itse laskennan käytännön järjestelyihin. Lisäksi tilaisuudessa kerrotaan lyhyesti meneillään olevasta SOTKA-kosteikkohankkeesta. Tavoitteena on antaa osallistujille riittävät valmiudet suoriutua vuotuisista vesilintulaskennoista laskentapisteillä.

Koulutukset järjestetään GoToWebinar-sovelluksella. Koulutuksiin osallistuaksesi sinun tulee ilmoittautua alla olevasta linkeistä.

Koulutusten tiedot:

Suomeksi: Tiistaina 26.1.2021 kello 18.00, ilmoittautumislinkki: https://attendee.gotowebinar.com/register/5932970653443894797

Ruotsiksi: Torstaina 28.1.2021 kello 18.00, ilmoittautumislinkki: https://attendee.gotowebinar.com/register/4504601694870097680

Tarkemmat ohjeet ilmoittautumisesta ja osallistumisesta löydät: https://www.riistainfo.fi/wp-content/uploads/2020/08/ohje-webinaariin-liittymiseksi.pdf

Lisätietoja: Valto Kontro, puh. 029 431 2334, valto.kontroatriista.fi tai oman alueen riistasuunnittelijalta.