Suomen Metsästäjäliiton Pohjanmaan piirin kilpailukauden 2024 päätöstilaisuu

15.09.2024 12:32
kutsu
KUTSU Suomen Metsästäjäliiton Pohjanmaan piirin kilpailukauden 2024 päätöstilaisuuteen Kurikassa Kylätalo Kärrymiehessä (Tuiskulansuora 31, Kurikka) pe 4.10.2024 klo 18.00 alkaen.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki kilpailuissa kisailleet, sekä taustajoukoissa toimivat ja kisatoimintaa tukevat tahot. Tilaisuudessa muistellaan kulunutta kilpailukautta sekä ennakoidaan tulevaa kisavuotta.

Palkitsemme kuluneella kilpailukaudella metsästysammuntalajeissa menestyneitä henkilöitä piirimme palkintokäytäntöjen mukaan (ks. jäljempänä) sekä jaetaan piirinmestaruusmitalit (palkittaville ei lähetetä erillistä kutsua).

Tilaisuuteen ennakkoilmoittautuminen viimeistään su 29.9. tekstiviestinä numeroon 040 7777 202.

Tervetulotoivotuksin,
Suomen Metsästäjäliiton Pohjanmaan piirin kilpailutoimikunta

Palkintokäytännöt Pohjanmaan piirin kilpailuissa 2024:

Hirvenjuoksu, -kävely, -hiihto ja -hiihtely:
Palkinnot jaetaan kilpailukohtaisesti.

Haulikkolajit:
Palkintomaksulla ostetaan lahjakortteja, jotka arvotaan viidelle:
70 €, 50 €, 40 €, 30 € ja 30 €. Jokaisesta ammutusta kilpailusta saa yhden arpalipun.

Luotilajit:
10 m lajeissa ampujan tulokseen lisätään hyvityspisteet ampujan sarjan Suomen ennätyksen perusteella (max. 300 p/kisa). Taulukkoon lasketaan kultakin neljän parhaan kisan tulokset. Kaikki sarjat yhdistetään, omat palkintotaulukot sekä hirvi- että luodikkoammunnalle.

50 m ja 100 m kiväärilajeissa palkinnot jaetaan kuten ilma-aseissa eli ampujan tulokseen lisätään hyvityspisteet ampujan sarjan suomenennätyksen perusteella. Kaikki sarjat yhdistetään, omat palkintotaulukot sekä hirvi- että luodikkoammunnalle. Palkinnot jaetaan kolmen parhaan kilpailutuloksen perusteella 50 m ja kahden 100 m lajeissa.

SM-kisamuistamiset piirin toimesta:

Piiri jakaa S-sarjalaisille henkilökohtaisesta SM-kilpailujen tai korkeamman tason menestymisistä lahjakortteja/stipendejä seuraavan arvon mukaan:

- kultamitali 80 €
- hopeamitali 50 €
- pronssimitali 30 €

sekä piirin harkinnan mukaan myös S-sarjan joukkuemenestyksestä